Blog Listem

10 Mart 2012 Cumartesi


İnternetten para kazanmak istermisiniz sorusunu şöyle açıklamak isterim;Ülkemizde henüz pek bilinmeyen , dünyada bir çok insan evinde bigisayar başaında yarım gün çalışarak aylık binlerce dolar hattaha daha fazla kazanmaktadır. Bu iş  evi ofis gibi kullanarak para kazandırır. Ev ofis diye tabir edilen bu sistemde  komisyonculuk mantığına dayanan bir sitemdimi.Artık evde bilgisayarı olan herkesin yapabileceği bir işdir.Bu işi yaraken patron,müdür,şef,ustabaşı stresi yaşamadan bu işi yapabilirsin. . Hem az çalışıp – hem de çok kazanarak kendi işinin patronu olabilirsin.
Böyleliklle kendinize,sosyal yaşantınıza daha fazla zaman ayırabilirsiniz.Ben okulu yeni bitirmiştim.İş arıyordum bu dönemde enden çalışan birisiyle tanıştım. Onula çalışana kadar bir çok işe başvuruda bulundum, farklı işlerde çalıştım kazandığım para beni tatmin etmiyordu.
Gün boyu çalışarak para kazanmanın bana göre olmadığını fark ettim.Bir gün ve evden çalışarak para kazanan bir insanla tanıştığımda bütün  hayatımın değişiceğini bilmiyordum. Evden çalışarak para kazanan bir insanı tanımam tüm  hayatımı değiştirdi diyebilirim. Kendisi bir kaç saat çalışarak binlerce,hatta onbinlerce dolar kazanıyordu. Ben günde veden  bu sitemi öğrenerek artık birkaç saat çalışarak şu an 1000 dolar para kazanmaktıydım
İşte arkadaşlar sizlere internetten para kazanmak istermisiniz sorusuna yeterince yanıtlamaya başladım.Yukarı daki yazımı okuyup kendine şans verip evden çalışarak kendi işinin partonu olmak istiyorsan sende( hemen başla)

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More